DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ

Jednání Zastupitelstva města Holešova se uskuteční 19. února 2025 od 16:00 hodin standardně v zasedací místnosti Městského úřadu. Podle zákona o obcích musí být informace o termínu a místě konání zasedání zveřejněna nejméně 7 dní předem na úřední desce. Z tohoto důvodu není možné nyní změnit místo konání, aby nemohlo dojít k případnému zneplatnění přijatých usnesení. Shodně jako je technicky obtížné a neekonomické zajišťovat místo zasedání někde jinde (např. na zámku), a to z důvodu chybějící technické infrastruktury.

Obvykle je polovina kapacity jednací místnosti vyhrazena pro zaměstnance úřadu, zejména pro vedoucí jednotlivých odborů. Vzhledem k očekávané vysoké účasti občanů bylo rozhodnuto, že veřejnosti bude zpřístupněna celá kapacita jednací místnosti, s výjimkou zasedacího pořádku zastupitelů a technického personálu úřadu zajišťující jednání zastupitelstva. Vedoucí úředníci budou ve svých kancelářích.

Pro veřejnost je tak dispozici 40 míst k sezení. Členové školských rad zastupující rodiče i pedagogy 1. a 2. základní školy, včetně ředitelů (celkem 13 osob), budou mít svá místa rezervována a zbylá místa budou připravena pro veřejnost. Na základě konzultace s Ministerstvem vnitra tak bude do sálu vpuštěno prvních 27 občanů, kteří dorazí na místo konání, nejdříve však v čase 15:30. Z bezpečnostních důvodů (stavební, hygienické a protipožární dispozice budovy) tak bude vstup na Městský úřad omezen – obdobně jako při „covidové pandemii“.

Jednání bude také poprvé živě přenášeno na platformě YouTube, přičemž odkaz na přenos je shodný s kanálem na kterém jsou zveřejňovány záznamy ze zastupitelstva.

https://www.youtube.com/@mestoholesov727

Děkujeme za pochopení.

Milan Fritz, starosta

 

Hodnocení článku: rating starrating starrating starrating starrating star